Witaj w Pełnym Kadrze


 Witaj, jeśli jesteś fanem filmów i seriali albo po prostu szukasz pomysłu co obejrzeć - znalazłeś się w odpowiednim miejscu. Dostarczymy Ci szczerych recenzji i ciekawostek. Nie zabraknie również autorskich rankingów sporządzonych przez wnikliwych i zagorzałych fanów filmów. Nasz blog zrzesza miłośników kina całego świata. Będzie przedstawiał filmy i seriale z różnych gatunków filmowych oraz związane z nimi ciekawostki.  

Obrazek wzięty z Amerykańskiego Instytutu Filmowego
Obrazek wzięty z Amerykańskiego Instytutu Filmowego  https://www.afi.com

                                                                                                                                                             
Coś o nas:    
        
Piotr: "Od małego jestem miłośnikiem wszelkiego rodzaju mediów związanych z przemysłem filmowym, zawsze staram się przemyślać filmy pod wieloma płaszczyznami, doszukując się wątków które mają wpływ na postrzeganie dzieł literackich oraz kinematografii."
 
Asia: "Zakochałam się w azjatyckich serialach w 2018 roku. Od tamtego czasu jestem ich wierną fanką i staram się dowiadywać coraz to więcej o tamtejszej kulturze. Poza azjatyckimi serialami bardzo lubię horrory i thrillery."

Julia: "Od kiedy tylko pamiętam, oglądanie filmów było czymś co sprawiało mi przyjemność. Komedie, romanse, science fiction, przygodowe, filmy akcji czy horrory – we wszystkich tych gatunkach znajdę coś dla siebie, jednak najbardziej w mój gust trafiają dramaty, thrillery czy filmy kryminalne. Czasem zdarzy się również jakaś bajka – niektóre z nich mają naprawdę niesamowity przekaz".

Karol: "Witajcie drodzy czytelnicy należę do grona studentów, którzy będą prowadzić ten blog. Jeżeli chodzi o filmy to pasją zaraził mnie mój tata jak miałem 7 lat. Obecnie mam 20 i w swoim życiu widziałem trochę filmów i seriali różnego gatunku za wyjątkiem horrorów, ponieważ nie jest to gatunek, który mnie ciekawi. Po za tym staram się oglądać wszystkie nowości, które wchodzą do kin. Jestem też osobą, która ogląda nieco Anime także możecie się spodziewać z mojej strony recenzji na temat różnych odcinków tego gatunku".





Komentarze